هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

امیــــــد آسمـــــــــانی زندگـــــــــی

هدی کوچولو و لباسی که مامانی براش بافته

1392/10/21 10:26
نویسنده : مامان هدی
373 بازدید
اشتراک گذاری

   هدی کوچولوی نازم سال قبل همین موقع برات رفتم کلاف چند تایی خریدم که برات یه لباس ببافم البته زیاد بافتنی بلد نبودم و بالاخره به کمک خاله نرگس مامان محمد کوچولو تونستم این سر همی رو ببافم عزیزم ذوق وشوق خیلی زیادی داشتم و لحظه به لحظه شو با عشق میبافتم  و منتظر همچین روزی بودم که تنت کنم و کلی کیف کنم که خدارو شکر همین طوری شد خیلی خوشحالم وتازگی سه تا کلاف خوشگل برات خریدم ودارم یه شنل برات میبافم امیدوارم قشنگ بشه .خیلی بی نهایت دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسین
3 اسفند 92 18:01
ماشااااااالا ب زندایی هنرمند ایشالا بعدی رو آبی ببافین خعلی بهش میادا باور کنین