هدی ساداتهدی سادات، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره

امیــــــد آسمـــــــــانی زندگـــــــــی

تولددوسالگی جوجه کوچولومون

1394/2/16 7:33
نویسنده : مامان هدی
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هدی جون مامان.دختر نازم شرمنده که بعد27روز از تولدت وبلاگتو به روز کردم.توی این مدت اول درگیر از شیر گرفتنت بودم و بعد هم که مریض شدی روزهای بدی رو با هم پشت سر گذاشتیم .چند روزی میشه که خدارو شکر بهتر شدی اما بدنت خیلی ضعیف شده.به هیچ عنوان شیر نمیخوری ومن خیلی نگرانم .درست روز بعد از تولدت برای از شیر گرفتنت اقدام کردم دو شب اذیت شدی حسابی ولی خداروشکر زودمتقاعد شدی .از نظرروحی برای هردوتامون خیلی سخت بود.توی اون چند روز خودم داشتم افسرده میشدم که دیگه هیچ وقت نمیتونستم بهت شیر بدم.دختر نازنینم دعا میکنم که دیگه هیچ وقت مریض نشی وهمیشه سالم ببینمت بهترینم .دوست دارم تا بی نهایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)